Статут та символіка

Друк
Перегляди: 2077

Емблема

 emblema

Прапор

prapor Лесообразовательного процес і його чинники Якщо подивитися на карту лісів Росії, то відразу впадає в очі, що в різних районах нашої батьківщини ростуть різні лісу. Це сосняки, ялинники, кедровники, дубняки, арчовнікі, бучини та інші. Навіть в одному, відносно не великому, лісовому масиві зустрічаються різні за деревним породам, по висоті, продуктивності та іншими ознаками насадження. Різноманітність лісів - результат тривалого еволюційного процесу, боротьби за існування і пристосування рослин один до одного і до умов існування. Процес цей отримав назву лесовозобновления. В процесі розвитку рослини впливають один на одного не безпосередньо, а через зміну умов існування. Впливає на рослини і незмінна середу безпосередньо. Таким чином, за тривалий період існування сформувалися певні угруповання рослин, в яких рослини більш-менш пристосувалися один до одного і до умов життя. Але це пристосування ніколи не буває повним. Змінюються самі рослини, змінюються їхні життя і що настала, здавалося б, гармонія порушується, все починається знову. Але особливо різко лесообразовательного процес порушується під впливом руйнівних стихійних природних факторів і діяльності людини. Русский лісівник Г.Ф. Морозов звів причини різноманітності лісів в 6 груп, які назвав чинниками лесообразовательного процесу. Ось ці групи: 1. самі деревні породи, їх властивості; 2. умови їхнього життя - так звана географічна середа; 3. взаємовідносини між рослинами в процесі росту, сукупність всіх явищ усередині утворився лісового співтовариства; 4. вплив тварин; 5. втручання людини; 6. історико-геологічні причини. Найсильніший вплив на розвиток лісу в останні роки виявляє людина. Він повністю вирубує деревостани, і тоді освіта лісу починається з появи сходів або посадки сіянців; іноді поява головних порід затягується на тривалий період. В древостоях, де вплив людини позначається лише в незначній мірі, зміни можна помітити тільки при спостереженні протягом тривалого періоду.